| Data Rajdu: | 14-16.02.2003 | Liczba OS`ów: | 22 | Kilometry OS`owe: | 380,40 km | Oficjalna strona rajdu: | www.rallymex.com | | Wypowiedzi Janusza pochodzą z oficjalnej stronu Rajdu Meksyku: Przed startem rajdu "- Początek rajdu był fantastycznym pokazem kolorów i piękna - dobry sposób, na rozpoczęcie rajdu. Spałem naprawdę dobrze a sen jest bardzo ważn by dobrze dziś jechać!"
Po 1 OS`ie "- Paliwo jest inne niż używam normalnie, powoduje to problemy ale mój serwis wyregulował silnik i teraz wszystko jest już dobrze."
Po 5 OS`ie "- Silnik w samochodzie się przegrzewa, opony szybko się niszczą z powodu "kocich łeb"."
Przed startem do II dnia rajdu "- Moją strategią na dzisiejszy dzień jest maksymalnym atak! Mamy problem z oponami – są one trochę zbyt miękkie w warunkach, jakie tu mamy, w momencie, kiedy jedziemy szybko auto nie najlepiej trzyma się drogi. Będziemy jechać z tym problemem – nie mamy innego wyboru! Po za tym jestem szczęśliwy i z niecierpliwością czekam na dzisiejszy dzień."
Po 15 OS`ie "- Miałem jakieś problem z zawieszeniem ale wszystko jest OK."
Klasyfikacja końcowa. 1 | Marcos LIGATO Ruben GARCIA | Mitsubishi Lancer Evo VII (N4) | 4:34.19,9 | 2 | Janusz Kulig Jaroslaw Baran | Mitsubishi Lancer Evo VI (N4) | +1:04,1 | 3 | Andres MONTALTO Max ROHRMOSER | Subaru Impreza WRX (N4) | +25:30,3 | 4 | Alejandro PIMENTEL Marielen DE IZAURIETA | Mitsubishi Lancer (N4) | +43:50,5 | 5 | Pietro DONINELLI Carlos HOMBERGER | Mitsubishi Lancer (N4) | +57:03,6 | Czasy uzyskane przez "Naszą Załogę" podczas Rally Mexico OS1 | 7:27,2 | 3 | +4,8s | 7:27,2 | 3 | +4,8s | OS2 | 6:23,2 | 3 | +2,3s | 13:50,4 | 3 | +7,1s | OS3 | 17:45,2 | 4 | +3,7s | 31:35,6 | 4 | +10,8s | OS4 | 8:05,4 | 4 | +17,3s | 39:50,3 | 5 | +28,0s | OS5 | 7:36,2 | 5 | +11,4s | 47:17,2 | 4 | +23,2s | OS6 | 6:25,9 | 6 | +12,8s | 53:43,1 | 4 | +27,6s | OS7 | 17:34,2 | 3 | +16,3s | 1:11:17,3 | 3 | +40,5s | OS8 | 7:47,4 | 2 | +2,9s | 1:19:04,7 | 3 | +38,9s | OS9 | 21:23,1 | 3 | +24,5s | 1.40.27,8 | 3 | +1:03,4 | OS10 | 10:00,4 | 1 | -8,9s | 1:50:28,2 | 2 | +52,2s | OS11 | 10:28,6 | 1 | -4,2s | 2.00.56,8 | 2 | +47,9s | OS12 | 13:46,8 | 2 | +5,1s | 2:14:43,6 | 2 | +47,0s | OS13 | 15:53,1 | 2 | +12,6s | 2:30:36,7 | 3 | +47,0s | OS14 | 9:57,0 | 1 | -4,5s | 2:40:33,7 | 3 | +42,1s | OS15 | 10:27,5 | 2 | +3,4s | 2:51:01,2 | 3 | +40,7s | OS16 | 13:51,0 | 3 | +20,6s | 3:04:52,2 | 3 | +1:01,3 | OS17 | 15:38,6 | 3 | +12,7s | 3:20.30,8 | 3 | +1:09,5 | OS18 | 20:48,5 | 1 | -2,5s | 3:41:19,3 | 3 | +1:06,6 | OS19 | 16:55,8 | 2 | +5,4s | 3:58.05,1 | 3 | +1:01,9 | OS20 | 10:19,9 | 3 | +16,9s | 4:08.35,0 | 3 | +1:18,8 | OS21 | 16:54,5 | 3 | +5,6s | 4:25:29,5 | 3 | +1.21,8 | OS22 | 9:54,5 | 1 | -16,3s | 4:35.24,0 | 3 | +1:04,1 | Legenda: Miejsce - miejsce zajęte przez "Naszą załogę" na OS`ie i zajmowane po OS`ie. Różnica - "+" strata do zwycięscy OS`su oraz strata do lidera rajdu, "-" przewaga nad drugim zawodnikiem na OS`ie i po OS`ie.
|