Wpisał: Administrator
|
30.01.2007. |
| Data Rajdu: | 7-9.02.2003 | Liczba OS`ów: | 17 | Kilometry OS`owe: | 386,91 km | Oficjalna strona rajdu: | www.swerally.se | | Wypowiedzi Janusza Kuliga: Po I dniu rajdu - Pojechałem nieco zbyt szybko i samochodem lekko zarzuciło. Wypadliśmy tuż za drogę, ale straciliśmy przynajmniej 20 sekund przy próbach wyrwania się ze śnieżnej zaspy. Odrabiamy teraz błąd, jedziemy coraz szybciej, ale "wtopa" na początek trochę mnie zdenerwowała. Szczęśliwie później nie było najmniejszych kłopotów, samochód spisuje się znakomicie, nie mamy żadnych awarii ani jakikolwiek trudności, które mogłyby nam przeszkodzić w dalszej jeździe. Ogólnie jestem zadowolony z dzisiejszego wyniku - jesteśmy tuż za plecami tak znanych i doświadczonych zawodników jak Stig Blomqvist w Subaru Impreza, Toshiro Arai w fabrycznej Imprezie WRX i Karamjit Singh w Protonie Pert. To dopiero wstęp przed jutrzejszym dniem. Na pewno będziemy atakować, bo moim i Jarka celem jest jak najwyższa pozycja w kategorii aut "produkcyjnych".
Po II dniu rajdu - To był udany dzień. Obyło się bez żadnych błędów, lądowań w zaspie itp. Jedziemy równo i szybko, bez zmęczenia, samochód nie sprawia żadnych kłopotów technicznych. Mamy za to dobre humory, bo - oprócz niezłego rezultatu - odnieśliśmy także takie "małe zwycięstwo". Wygraliśmy dziś w "Production cars" jeden z odcinków specjalnych! To oczywiście nic nie znaczy, zwłaszcza że do końca pozostało jeszcze ze 120 km "rajdowania", ale odrobina radości na pewno nie zawadzi. O 15 sekund prześcignęliśmy Singha, zaś do Blomqvista zostało nam 9 sekund, a więc na pewno spróbujemy coś jeszcze "zawalczyć". Jestem bardzo zadowolony z mojego serwisu. Powiem szczerze - dawno nie widziałem takiego zaangażowania. Chłopaki pracują niczym serwis Formuły 1. Nie wiem, jak im za to podziękować.
Po Na mecie Rajdu Szwecji - Dziś nie ma bardziej szczęśliwego kierowcy! Dojechaliśmy do mety realizując wszystkie przedrajdowe założenia, ale nadal nie mogę w to uwierzyć - w końcu w Skandynawii nie brakuje świetnych kierowców, którzy na śniegu są wprost nie do pokonania. Ostatni odcinek był bardzo trudny i piekielnie emocjonujący. Pojechałem tam na 120 procent możliwości samochodu i chyba maksimum umiejętności. Tylko cudem utrzymaliśmy się na drodze - było naprawdę "gorąco". Miło wiedzieć, że jest się pierwszym na mecie, ale skromnie dodam - Blomqvist to zawodowiec i naprawdę niełatwo było z nim wygrać. Brawa należą się chłopakom z serwisu, którzy świetnie przygotowali naszego Lancera. Szczerze mówiąc, wątpiłem czy mechanicy z Polski są w stanie przygotować auto na takim samym poziomie, jak wyspecjalizowane warsztaty z Zachodu. Ich profesjonalizm mnie zaskoczył - samochód sprawował się znakomicie!.
Niestety po rajdzie odebrano zwycięstwo i punkty "Naszej Załodze". Końcowa klasyfikacja w "Production Cars". 1 | Stig BLOMQVIST (S) | Subaru Impreza | +3.3 | 2 | Karamjit SINGH (MAL) | Proton Pert | +35.1 | 3 | Martin ROWE (GB) | Subaru Impreza | +1:56.0 | 4 | Possum BOURNE (NZ) | Subaru Impreza | +2:03.8 | 5 | Krzysztof HOLOWCZYC (PL) | Mitsubishi Lancer Evo VII | +6:13.1 | Czasy uzyskane przez "Naszą Załogę" podczas 52 Rajdu Szwecji OS1 - 14,17Km | 8:42.9 | 48 | +1:17.3 | 48 | 18 | 18 | OS2 - 23,16Km | 13:23.3 | 27 | +2:34.0 | 46 | 3 | 18 | OS3 - 43,69Km | 23:57.7 | 36 | +4:47.8 | 38 | 10 | 12 | OS4 - 11,19Km | 6:20.5 | 39 | +5:29.2 | 38 | 12 | 12 | OS5 - 31,66Km | Odwołany | OS6 - 1,86Km | 2:15.1 | 43 | +5:45.4 | 38 | 15 | 13 | OS3 - 43,69Km | 23:41.6 | 35 | +7:54.9 | 35 | 9 | 11 | OS8 - 18,13Km | OS przerwany z powodu wypadku. Janusz z Jarkiem otrzymali czas 12 załogi | OS9 - 25,04Km | 13:15.4 | 30 | +9:31.8 | 32 | 7 | 9 | OS10 - 32,43Km | 20:07.1 | 34 | +11:30.2 | 33 | 11 | 10 | OS11 - 19,20Km | 11:12.8 | 26 | +12:30.3 | 30 | 5 | 8 | OS12 - 1,86Km | 2:10.1 | 33 | +12:42.6 | 30 | 13 | 8 | OS13 - 14,17Km | 8:16.7 | 33 | +13:38.7 | 30 | 11 | 8 | OS14 - 23,1Km | 8:16.7 | 33 | +14:51.4 | 30 | 11 | 8 | OS15 - 11,91Km | 12:54.1 | 31 | +15:34.5 | 30 | 9 | 8 | OS16 - 31,66Km | 16:44.2 | 25 | +17:07.0 | 28 | 4 | 6 | OS167 - 39,85Km | 21:38.7 | 24 | +18:56.8 | 26 | 4 | 5 |
|
Zmieniony ( 30.01.2007. )
|